1.      כללי

כל שינוי כאמור יחול על רכישות שבוצעו באתר החל ממועד ביצוע השינויים ופרסום התקנון המעודכן באתר בלבד ולא ישפיע על רכישות שבוצעו קודם לעדכון. למשתמשים לא תהא כל טענה או תביעה בקשר לשינויים אלו או בקשר עם תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.

2.      תנאי שימוש באתר – רכישת שירותים וקבלת מידע

1.       ניתן אישור לביצוע העסקה מחברת האשראי של הרוכש.

2.        המוצרים המבוקשים נמצאים במלאי.

3.        המען בו יש לספק את השירות נמצא במפת החלוקה של החברה.

4.       הרוכש הינו בעל תא דואר אלקטרוני אישי ברשת האינטרנט, למעט אם העסקה נעשית באמצעות הטלפון.

3.      כיצד רוכשים באמצעות האתר

רכישת מוצרים המופיעים באתר באמצעות האתר תתאפשר בכפוף לנקיטת הצעדים הבאים:

                                  א.         תחילה יש לבחור את המוצר וללחוץ הוספה לסל;

                                  ב.         יש לבחור תאריך אספקה רצוי.

                                  ג.          אם הינך משתמש רשום יש להזין שם משתמש וסיסמא, אם הינך משתמש אנונימי עליך להירשם כמפורט בסעיף 5 לתקנון זה או להמשיך כאורח .

                                  ד.         יש לציין את הכתובת למשלוח ,פרטי המקבל ושעות משלוח רצויות.

                                 ה.         לתשומת לבך הזמנה כרוכה בדמי משלוח למעט איסוף עצמי.

                                   ו.          יש לציין ברכה.

                                  ז.          יש להזין פרטי אמצעי תשלום כגון כרטיס אשראי 

                                 ח.         מספר הזמנה ישלח לתא הדואר האלקטרוני האישי שלך.

4.       מדיניות שירותים ומחירים

5.      הרישום לאתר

משתמש שנרשם באתר זכאי לבקש מהחברה בכל עת, שהמידע המתייחס אליו יימחק ממאגר המידע של החברה וכי ברצונו למחוק את רישומו ברשימת הדיוור של החברה, באמצעות טופס צור קשר

6.       תשלום בגין השירותים

7.       ביטול פעולות על ידי הרוכש

8.      הגבלת אחריות

9.      שיפוי ופיצוי בגין שימוש בלתי ראוי באתר

10.  בעלות ושמירה על זכויות

11.  שירות לקוחות

לבירורים שונים ואינפורמציה נוספת ניתן לפנות לנציגי מחלקת שירות הלקוחות של החברה באמצעות הדואר האלקטרוני, בכתובת Jobank7@gmail.com או בטלפון 052-369-7274⁩ בימים א’-ה’ בין השעות 8:30-19:00 יום ו’ וערבי חג בין השעות 8:30-13:00.

במקרה של תלונת לקוח, התלונה תענה ותטופל ע”י שירות הלקוחות של לה בוטיק פלאוורס עד 48 שעות . לתשומת ליבך!

תלונות לא תתקבלנה לאחר שבוע ימים מיום ההזמנה.

תלונות על איכות המוצר מתקבלות בטווח של  48 שעות מזמן האספקה ובהצגת המוצר בלבד.

Open chat
1
Scan the code
היי, איך אפשר לעזור? :)